22 maj kl. 17:00

Dags för klassträff!

Är du intresserad av årskurs 4 eller 5 på Kronoberg Skola eller har ditt barn redan blivit antaget? Då är det dags att komma till skolan för att träffa klassläraren och andra familjer som också är intresserade.

Anmäl er till träffen via formuläret nedan.

Onsdagen 22e maj kl. 17.00 arrangerar vi en klassträff för såväl de familjer vars barn redan är antagna i årskurs 4 och 5 inför läsåret 2024 som er som är intresserade av dessa årskurser.

På klassträffen kommer ni ha möjlighet att träffa andra familjer men också vår klasslärare Annika Bomark som kommer vara ansvarig för klassen under kommande läsår. På plats finns även vår rektor Agneta Eliasson.

Vi hoppas kunna ge er en tydligare inblick i hur vår mellanstadieverksamhet kommer att se ut och vad vår målbild är för de elever som väljer att gå fem eller sex år på Kronoberg Skola. Ni kommer så klart också ha möjlighet att få svar de frågor ni har.

Klassträffen arrangeras i våra skollokaler på Vallgatan 12 E. Anmälan till klassträffen sker i formuläret nedan.

Anmälan till klassträff

Namn(Obligatoriskt)
Ange ett nummer som är lika med eller större än 1.

Har du frågor? Vänligen kontakta oss:

Ring eller maila:
Telefon: 072 – 396 11 69